Создать аккаунт
В тылу врага: Штурм 2В тылу врага: Штурм 2 (Men of War: Assault Squad 2) — продолжение знаменитой стратегии «В тылу врага 2: Штурм» предлагает новые режимы одиночной игры, в которых вам предстоит принять участие в разнообразных военных операциях – от грандиозных танковых сражений до скрытных снайперских диверсий.
Последняя версия: 3.262.0 — 3.262.1.
Версии одинаковые, в патче просто добавили поддержку китайского языка.
Скачать последнюю версию (4,08 ГБ)

Customizable Skirmish Modern Warfare (Terminator Modern Warfare) v17.02.25

974
1
Загружено: 17 фев 2025, 01:22
Страница обновлена: 18-02-2025, 11:59
Опубликовал: dgn
Версия мода: 17.02.25
Версия игры: 3.262.0, 3.262.1
Customizable Skirmish Modern Warfare (Terminator Modern Warfare) v17.02.25

Это мод только для одиночной и кооперативной игры (режим PVP может быть добавлен позже, но на данный момент у меня нет времени в ближайшие месяцы). Вы увидите кампании с модами над обычными кампаниями. Вдобавок ко всему, этот мод поддерживает большинство стандартных карт кампании Второй мировой войны, и при желании вы можете менять вражеские и свои фракции на современные фракции в игре.

В настоящее время существует 3 фракции: Китай, США и Россия; в будущем их будет еще больше.
В отличие от большинства модов MOW, которые собирают большое количество транспортных средств для многопользовательской игры, этот мод предназначен для одиночной игры и совместного использования. И в отличие от большинства модов SP, которые просто делают карты похожими на официальную кампанию, в которой вы можете сражаться только за определенную фракцию A против фракции B (например, США ПРОТИВ Германии), которую разработчик разрабатывал до конца времен, этот мод предоставляет вам каждый раз разные впечатления на одной и той же карте с полностью настраиваемыми перестрелками.

Этот мод содержит, помимо прочего, 3 части:
1. Полностью настраиваемая перестрелка, в которой вы можете настроить тип сражения (только пехота /легкая бронетехника / все транспортные средства), фракции каждой из сторон (игрок, союзник игрока, враг и союзница противника) как для официальных кампаний, так и для новых. В мод добавлены специальные карты.
2, Меню управления игрой, которое содержит подменю для множества полезных функций, таких как сбор боеприпасов с трупов и раздача боеприпасов вашей пехоте, изменение погоды, удаление обломков техники, включение / выключение автоматического сохранения раненых медиками, заимствование mp.
3, Другой искусственный интеллект и функции, которые автоматически включаются в игру и которые помогут вам или вашему врагу.

Мод "Терминатор" создан человеком U-47. Часть нашего модельного контента доступна совместно с Red Frog mod (создатель: Der Gewehrschütze), и у нас есть много оригинального контента, включая модели, текстуры, особенно скрипты для модов, и вы не можете повторно использовать или публиковать наш модельный контент, не уведомив нас об этом. Если вы являетесь создателем модов и хотите ознакомиться с нашим оригинальным контентом или использовать его, пожалуйста, сначала спросите нашего разрешения.

ENG:
This is a singleplayer/coop mod only(PVP mode may be added later on, but as of now I have no time in the upcoming months)
You will see the mod campaigns above the vanilla campaigns. On top of that, this mod supports most of the vanilla WWII campaign maps, you are able to swap out enemy’s and your factions into the modern factions in game if desired.
Atm there are 3 factions: China, US, and Russia; More to come in the future.
Unlike most MOW mod which collect a great amount of vehicles for Multiplayer, this is a Single Player and Coop mod. And unlike most SP mods which just make maps similar to the official campaign that you can only fight as specific faction A VS faction B (eg. USA VS German) that its developer designed to the end of the time, this mod provides you different experience every time with the same map with fully customizable skirmish
This mod contains but not limited with 3 parts:
1, Fully customizable skirmish that you can customize the type of the battle(infantry battle/light armored vehicles only/all vehicles),factions of each sides(player,player's ally,enemy and enemy's ally) for both official campaigns and new SP maps added in mod.
2, A game management menu which contains sub menus for a lot of useful functions like collect ammo from corpses and distribute ammo to your infantry,change weather,delete vehicle wreckage,turn on/off medic auto save wounders, borrow mp.
3, Other AI and functions that automatically happen in game which would help you or your enemy.

Announce: Terminator Mod is made by U-47(steam ID: 305063115). Some of our mod content are shared with Red Frog mod (creator: Der Gewehrschütze), and we have many original contents, including models, textures, especially mod scripts, and You cannot re-using or re-publishing our mod content without informing us. If you are a mod creator and want to know or use some of our original content, please ask our permission first.

Notes:
1. There are bugs, in fact plenty of them due to the shear amount of content added, but mostly aren’t game breaking.
2. Stability overall is acceptable, on a par with my WWII mod, worst case scenario if you are playing 2vs2 or large scale combat on a large map, the game may or may not crash in 40 mins to an hour or so.
3. Unit roster is incomplete, for example there’s only one large UAV shared between all 3 factions, and the Russian 2S3 SPG is used as a placeholder for the Chinese Type 83 SPG, etc.
4. AS2 is a 32-bit game with a theoretical upper limit of 4GB RAM usage, in practice Windows 11 system has a limit at ~3.1-3.2GB, and Win 7/10 limit at ~3.6-3.7GB.
On principle, Win7/10 players have less possibility to crash before one hour mark, while Win 11 player lasts ~40-50 mins.
Essentially, this means save often.
5. In-game feature highlight: Random tank.
There are 3 kinds of mystery boxes: random light armored vehicle for 225 reinforcement points(RPs), random low tier main battle tank(or random medium tank) for 450 RPs, and random high tier main battle tank(or random heavy tank) for 900 RPs.
* If your rally point for the random tank is within 30 meter radius of a/an infantry/car/truck/artillery, a corresponding fire support vehicle will be spawned instead of a tank. Therefore, random light(225 RPs) may summon a 81/82mm self-propelled mortar; Random medium(450 RPs) may summon a 120mm self-propelled mortar/gun-mortar; Random heavy(900 RPs) may summon a self-propelled RBU rockets (for Russia, BMPT and TOS will also join this group one day) or HJ-10 (for China), and US doesn’t have high tier fire support vehicles yet so it will switch to normal tank.
If no units or only armored vehicles exists near the rally point at the time of summoning, a normal, ordinary tank will be spawned.
For example: if you summon a random medium(450) near an infantry as the US faction, a M1064 120mm mortar carrier will spawn in, if there’s nothing or only tank near the rally point, M1A1 tank will be summoned, however only M1A2 tank will be summoned with the random heavy(900) option as there is no other alternatives in this category at the moment.

If you find the term/precaution/situation above unacceptable, feel free to wait and subscribe later when the mod is more developed.

Как установить мод для игры – В тылу врага: Штурм 2:
Распаковать в папку mods (если её нет, то создайте). Запустить игру и подключить в настройках игры.

Смотрите также:

Комментарии
Без политики и матов. Комментарии проходят модерацию.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  1. dgn
    dgn [Проверенный]
    17 февраля 2025 01:39

    The team that developed this mod is practically the same as the one that released the famous "Terminator (Customizable Skirmish) Mod v2.0"

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=433062508

    Still in its early stages, this mod will continue to expand in terms of features.

    Very recent (released on February 11th), it is the subject of very regular updates (sometimes 3 times a day), in order to correct the various bugs that are discovered.

    It will be impossible for me to keep up with such a pace, I will simply publish here the important modifications of the developers.

    Cheers.